قسمت 12 فیزیک نامه! - حرکت پرتابی- مخصوص بچه های ریاضی

فیزیک نامه ی آلم

فیزیک نامه ی آلم - آموزش حرکت پرتابی

** صوت هم اضافه شده ها!؟!**

ادامه ی پروژه ی سریال فیزیک کنکور آلم

قسمتهای سریال فیزیک نامه:www.film.g-alm.ir


سلام به همه!

-با ورژن جدید سریال فیزیک همراهتون هستیم البته با یه کم تغییر که اسمش هست فیزیک نامه

به افتخارشون یه کف مرتب. خواهش می کنم تشریف بیارین اینجا. میشه خودتون معرفی کنین آقای فیزیک نامه

-بله عرض سلام دارم خدمت همه ی شما عزیزان و دست درکاران گروه آموزشی آلم. به ویژه آقای بهادری. همون طور نمی دونین من یکی از نوادگان سریال فیزیک آلم هستم هدف دارم ادامه دهنده ی راه ایشون باشم.

-میشه دقیق تر بگین که نحوه کارتون چجوریه؟

-من به صورت جزوه البته جدیداً همراه با صوت  برای آموزش جامع فیزیک ارائه میشم و هر چند بار روی سایت گذاشته میشم و می تونین به سایت آلم و یا فیزیک خوشمره برین.

-خب آلان چی دارین؟؟
-توی این جلسه باهم دیگه حرکت پرتابی رو تموم می کنیم

 

[قسمت دانلود]

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 مهر 1394برچسب:, | 23:29 | نویسنده : یه آدم |
مترجم سایت

 تماس با ما
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت



تعبیر خواب آنلاین



فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم



جاوا اسكریپت

كد ماوس